مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

بامزی

همسرم تولدت مبارک

13/0/12 21:40
نویسنده : مامانی
46 بازدید
اشتراک گذاری
14 فروردین روز میلاد توست و من همچنان منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

و با عشق بگویم تولدت مبارک

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آنلبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد. امروز روز توست... همسرم تولدت مبارک.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

دلم میخواد اینجا از تمام درسهای زیبایی که از همسرم یادگرفتم تشکر کنم توی این مدتدر تمام لحظات شاد و غمگین کنارم بوده و هرگز احساس آرامشی کهازلبخندش و از حضورش به من بخشیده با هیچ چیز نمیتونم مقایسه کنم.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

ای بهترین تکیه گاه واسه لحظه های بیکسی. تولدت مبارک بهترین همدمبهترین همزبون و بهترین همدلم.... تولدتمبارک ای کسی کهحتی یه لحظه بدون اون نفس کشیدن واسم غیرممکنه .... تولدت مبارک


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com                        عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد