مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

بامزی

36 هفته و 1 روز

13/0/20 6:27
نویسنده : مامانی
108 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدا

خداروشکر امروز پا به 37 هفتگی گذاشتم و چیزی به زایمان نمونده. ولی لحظات سختی رو پشت سر می گذارم. دیشب اصلا نتونستم بخوابم. امروز صبح که زود بیدار شدم گریم گرفت دلم می خواست بخوابم دلم می خواست راحت خوابیده باشم. با این همه عوارضی که داشتم حالا خارش بدنم هم اضافه شده دارم داغون می شم.

دیگه مثل قبل نمی تونم راه برم دیروز که برای آزمایش قند و عفونت به آزمایشگاه رفتم کلی خسته شدم و درد کشیدم. انشالله به سلامتی این چند روز بگذره انشالله فرزندم به سلامتی دنیا بیای تا خستگی 9 ماه از تنم بیرون بره.

خدا می دونه دیشب چقدر با خودم کلنجار بودم در انتخاب بیمارستان و فکر دنیا اومدن فرزندم. برخلاف دوستام که همگی نگران و استرس عمل رو دارن من اصلا از عمل نمی ترسم تنها فکرم و دعام اینه که فرزندم به سلامتی به دنیا بیاد.

خداجون این چند روز باقی مونده میشه یه جوری سریع بگذره که متوجه نشم؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد