مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

بامزی

یک ماهگی پسملی من

13/0/1 19:10
نویسنده : مامانی
49 بازدید
اشتراک گذاری
آقا مهدی پسر کوچولوی من یک ماهش تموم شده و حالا یک ماه و یک روزشه... خداجوووووووون شکرت.

حالا خوابش کمتر شده و بیشتر بیداره... بخصوص شبها که می خواد یکی باهاش بازی کنه... وای که من چقدر بی خوابی دارم... دست تنهام خانوادم بخصوص مامانم که نیس بعضی وقتا از بس که نمی تونم به همه کارام برسم گریم میگیره...

روز میلاد حضرت علی روز عشقمون مبارک باد... همسرم پیشاپیش سالگرد ازدواجمون مبارک... یادمه روز میلاد حضرت علی من و همسرم به هم رسیدیم و همه می گفتن چه کادویی برای همسرت دادی؟ من هم گفتم بالاترین کادو رو بهش دادم امروز بهش بلی رو دادم... هههههه.. چه روز قشنگی بود




علیرضای خوب و مهربونم دوستتتتتتت دارم یه عالمه. روزت مبارک عزیزمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد