مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

بامزی

خريد ماشين

13/0/14 22:29
نویسنده : مامانی
28 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدا

ما روز تولد امام زمان ماشين خريديم و قرباني كرديم و قرآني كه مادرجون به ميمنت خريد ماشين به بابايي داد داخل ماشين گذاشتيم و انشالله اولين سفرمون با ماشين به قم ميريم.

شب تولد امام زمان مادرجون پدرجون خونشون جشن هرساله ميگيرن و من امسال كنارشون نبودم توي جشن حضور نداشتم نمي دوني چقدر ناراحت شدم از ته قلبم ميخواستم باشم انگار قسمت من نبود

اما روز تولد امام زمان به همراه دايي احمد و زندايي نيلوفر به جشن مولودي رفتيم اونجا يه دختر بچه اي وقتي ديد داري شير مي خوري اومد جلو از حسادت يهو موهات رو كشيد. اولين بار بود كه يكي زده بودتت و من خيلي ناراحت شدم.

عزيزم پسر گلم همه اين اتفاقات خوب به خاطر قدم مباركت هست.

من و بابايي خيلي دوستت داريم. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد