مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

بامزی

نامه ای برای پسرم (شماره 1)

13/0/23 23:32
نویسنده : مامانی
34 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدا

پسر عزیزم سلام

پسر قشنگم امید پدر و مادر  من برات نامه می نویسم نامه می نویسم و هر سال از تولدت یکیشو من یا بابات برات می خونیم... تا وقتی که دیگه خودت بتونی نامه هاتو بخونی...

پسر قشنگم، اولین نامه ام رو درباره خداوند شروع می کنم... خدای بزرگ خیلی دوستت داره همیشه تو همه لحظه های زندگی کمکت می کنه، نگات می کنه و بهت لبخند می زنه... اما تو عزیز دلم هر لحظه لحظه زندگی‌ات باید خدایی باشه... هرکاری می‌کنی اول فکر کن که خدا راضی به این کاری که می خواهی انجام بدی هست یا نه، در اینصورت وقتی قبل از هرکاری رضایت خدا رو بخواهی هیچوقت توی زندگی اشتباه نمی کنی... اونوقت خدای مهربون دستت رو می‌گیره بهت کمک می کنه تا همیشه پیروز و سربلند باشی. عزیزم خواست من و بابا اینه که بهترین بنده خدا باشی.

پسر نازنینم: بدان و آگاه باش که خدا همیشه باتوست پس در همه امور زندگی صبور باش. وقتی به خدای مهربون توکل می کنی مطمئن باش هیچوقت تنهات نمیزاره، هیچ وقت رهات نمی کنه.. اگر توی دنیا کسی اذیتت کرد دل مهربون و پاک تو رو رنجوند اگر از چیزی ناراحت و غمگین شدی اگر دلت شکست، تنها شدی سعی کن صبور باشی صبر کردن و ایستادگی در برابر مشکلات تورو از ناراحتی ها به دور می کنه و به آینده امیدوار باش چون می دانی بالاخره یه زمانی به زودی در زندگی موفق و سربلند خواهی شد چون زیر سایه کسی هستی که نامش <الله> است. هر وقت دلت شکست هروقت ناآرام شدی هروقت از جایی یا کسی رنجیدی هروقت که دلتنگ شدی هروقت که بلاتکلیف شدی قرآن بخوان تا روحت آرام شود و جسمت شاد گردد و زندگیت به آرامش بازگردد. قرآن بخوان و سعی کن با دقت در عمق معنی سوره و آیه هایی که خدا در قران می فرماید آن را در لحظه های لحظه های زندگیت به کار بری و در اینصورت هیچ وقت شیطان به زندگیت رخنه نخواهد کرد...

پسر عزیزم همیشه بابت هرچیزی که بدست می آوری و داری یا حتی نداری خدا را شاکر باش شکر گذار نعمت های بی دریغ خداوند باش تا زندگی دنیوی و اخروی تو پررونق تر گردد.

همانطور که من و بابا همیشه خدا رو شکر می کنیم که اول تورو به ما هدیه داد دوم انشالله به سلامت به دنیا خواهی آمد و سوم اینکه تو روزی مردی خواهی شد که باعث سربلندی و افتخار پدر و مادرت می شوی.

پسرعزیزم خیلی دوستت داریم.. خدا رو شکر که همیشه به یاد بنده‌هاش هست. با اینکه زمان سخت بارداری رو میگذرونم ولی حس کردن وجود تو برایم شیرین تر و لذت بخش تر هست. در آخر سلامتی تو رو و پدرت رو و خانواده هامون از خداوند می خواهم... به امید روزی که در وقت مناسب به دنیای بیای و تورو در آغوش بگیریم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد