مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

بامزی

عکس مهدی از پانزده ماهگی تا هجده ماهگی

13/0/26 15:20
نویسنده : مامانی
41 بازدید
اشتراک گذاری

به من میگن فنی کار. مهندس برقم و  توی خونه هر مشکل برقی پیش بیاد من رفع میکنم

 

 این هم یه گالری از عکس من..  

 

من در محرم... البته سینه میزنم و بجای اینکه بگم حسین حسین میگم حدین حدین 

 

در عکس پایینی  پانزده ماهم بود و کنجکاو بودم و هستم ببینین توروخدا مامانی چیکار کرده با من کابینتاشو بسته تا من نتونم جواب سوالایی که توی ذهنم بود بگیرم. 

 

من در شانزده ماهگی مشغول بازی با خانه سازی ها...  

البته الان میتونم هواپیما بسازم  و یا ماشین درس کنم باهاشون بازی کنم 

 

 

من عکسای زیادی دارم. و البته بیشتر مربوط به نوزده ماهگیم میشه که توی گوشی باباییمه. زمانی که مامان جوون و باباجوون از رشت اومدن شیراز خونه ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد