مهدیمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

بامزی

مرداد 94- ماجراهای مهدی و آقا پلیس مهربون

1394/7/19 9:51
نویسنده : مامانی
60 بازدید
اشتراک گذاری

مهدی یه ماشین پلیس و یه تفنگ کوچولو داره که خیلی دوستشون داره. هروقت توی تلویزیون ببینه پلیسا با تفنگ دارن تیراندازی می کنن . تفنگش رو میاره و صدای شلیک درمیاره باهاش بازی می کنه از فیلما یاد گرفته وقتی میخواد شلیک می کنه یه پاش رو جلو و یه پاش رو عقب میبره بعد خودش رو پرت می کنه روی زمین و قل می خوره  و شلیک می کنه مثل خود پلیسا خیلی خندم میگیره وقتی می بینمش اینجوری خودش رو میندازه رو زمین. خیلی دلم میخواد از این صحنه ها عکس و فیلم بگیرم اما وقتی ببینه و متوجه بشه داره عکس یا فیلم میگیرم خودش رو جمع  و جور میکنه و میاد سراغ دوربین.

وقتی هم ماشین پلیس واقعی توی خیابونا میبینه به فکر ماشین پلیس خودش ذوق میکنه و به من نشونش میده میگه ماشین... و بعد دست میزنه

یه روز موقع برگشت به خونه بودیم توی راه مهدی ماشین پلیس می بینه و سرش رو از پنجره بیرون میبره برای پلیسا بای بای می کنه کلی دست میزنه و ذوق می کنه پلیسا هم که متوجه علاقه مهدی به ماشین پلیس شده بودن تا مسیرایی همراه ماشینمون بودن و به مهدی دست تکون میدادن و برای مهدی چراغ ماشین رو روشن کردن و آژیر میزدن مهدی کلی سرگرم شد و توی خیابون کلی اینجوری بازی کرد و اون بنده خدا پلیسا هم حسابی سرگرم مهدی شده بودن . از فرداش مهدی هروقت ماشین پلیس رو میاره از من میخواد چراغاشو روشن کنم و بوق بزنه خلاصه علاقش به ماشین پلیس هم زیاد شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بامزی می باشد